Consultancy

JHK LinkedIn KMSWe komen in de markt vaak de opmerking tegen: “Oja … AR daar moeten we ook wat mee doen!”, die gelijk gevolgd wordt door de vraag: “… maar wat kan er allemaal”?

In het Augmented Reality landschap zijn veel verschillende technologieën actief die allemaal voor- en nadelen hebben. Wij begrijpen dat jij als Marketing Manager niet de tijd hebt om dat allemaal uit te zoeken. Geen probleem want dat hebben wij al voor je gedaan!

Zo kunnen we bijvoorbeeld in een sessie van ongeveer 1,5 tot 2 uur een compleet Marketing team up-to-date brengen over wat AR nou is, wat je er mee kan, wat de laatste ontwikkelingen zijn en waar het allemaal naar toe gaat.

Tijdens de interactieve sessie krijg je ook de gelegenheid om zelf AR te beleven met leuke en toepasselijke voorbeelden vanuit andere bedrijfstakken. Inspirerend!

Als extra bieden we ook de mogelijkheid om aansluitend met het team naar de eigen value-chain te kijken om dan vervolgens daarin potentiële AR gebieden voor het eigen bedrijf te identificeren om daarmee tot een AR-strategie te komen.

Maar we kunnen ook op andere specifieke vragen inspelen, afhankelijk van het vraagstuk dat er ligt.